FOTO / VIDEO EVENT VOOR PRODUCT-INFO & EDUCATIE
Doelgroep van de 21e editie Professional Imaging Experience:
Professionele fotografen / B2B / Prosumers / Studenten / Fotofanaten.

In 2019 werd dit event door 10.430 personen bezocht.

Belanghebbende partijen in relatie tot Professional Imaging Experience zijn als volgt:

* De bezoeker die het event niet alleen ziet als live informatie verstrekker, maar ook als bron van inspiratie en beleving voor zijn/haar passie voor beeld.
* De aanbieders (leveranciers/importeurs) van de producten die de gelegenheid hebben zelf in direct contact te staan met hun eindafnemers.
* Voor de consument tevens een unieke gelegenheid voor een direct contact met hun favoriete merk(en).
* De distributie die in veel gevallen slechts in digitaal contact staat met hun (potentiële) klanten en voor wie het event dé plek bij uitstek is om impuls aankopen van de consument mogelijk te maken.

Voor de aanbieders is het aantrekkelijk de geïnteresseerde consument direct naar de aanwezige distributeur te verwijzen. Alleen daar vindt directe verkoop c.q. uitlevering van gekochte producten plaats. Het is voor de aanbieders wel mogelijk de producten in de stand via PIN betaling te verkopen. De uitlevering geschiedt dan via de eigen distributiekanalen, zoals ook de andere 362 dagen in het jaar.

Op de beursvloer treft u o.a. aan :
* Informatie op het gebied van Fotografie, van opname tot eindproduct;
* Informatie op het gebied van Video, van opname tot eindproduct;
* P.I. Theater met daarin toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland;
* Diverse Theaters waarin de interactie met de bezoeker zal worden vergroot;
* Het Fotografencafé waarin o.a. een Q&A panel met de Nationale- & Internationale sprekers;
* Ruim 80 leveranciers / importeurs uit binnen- & buitenland;
* Portfoliobesprekingen;
* Diverse Exposities.