Algemene informatie

FOTO / VIDEO EVENT VOOR PRODUCT-INFO & EDUCATIE

Doelgroep van de 18e editie Professional Imaging :

Professionele fotografen / B2B / Prosumers / Studenten / Fotofanaten.
In 2016 werd de beurs door 8912 personen bezocht.
Belanghebbende partijen in relatie tot Professional Imaging zijn als volgt :

De bezoeker die de beurs niet alleen ziet als live informatie verstrekker, maar ook als belevingsevenement voor zijn
passie voor imaging.
De aanbieders (leveranciers/importeurs) van de producten die de gelegenheid hebben zelf in direct contact te staan
met hun eindafnemers. Voor de consument tevens een unieke gelegenheid voor een direct contact met hun favoriete
merk(en).
De distributie die in veel gevallen slechts in digitaal contact staat met hun (potentiële) klanten en voor wie de beurs dé
plek bij uitstek is om impuls aankopen van de consument mogelijk te maken. Voor de aanbieders is het aantrekkelijk de
geïnteresseerde consument direct naar de aanwezige distributeur te verwijzen.
Alleen daar vindt directe verkoop plaats.
Het is voor de aanbieders wel mogelijk de producten in de stand via PIN betaling te verkopen.
De uitlevering geschiedt dan via de eigen distributiekanalen, zoals ook de andere 362 dagen in het jaar.
Op de beursvloer treft u o.a. aan :
* Informatie op het gebied van Fotografie, van opname tot eindproduct
* Informatie op het gebied van Video, van opname tot eindproduct.
* Adobe Theater met daarin toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland
* Live Shoot Theater waarin de interactie met de bezoeker zal worden vergroot
* Ruim 80 leveranciers / importeurs uit binnen- & buitenland
* Portfoliobesprekingen
* Diverse Exposities